6.26.2009

I AINT A FAN OF IT.

I don't watch TV. I don't even know the last time I turned my damn TV on, fot that matter! LOL. Anyways, I was talking to my friend. Let's just call them, SPIC. Now, don't get offended, if you are of the hispanic race and are reading this. I'm not calling YOU a spic, I'm calling ONE PERSON a spic, and that person is totally okay with me calling them that. So....if you don't like it. Kick rocks.

Anyways, here goes the AIM conversation...


SPIC (6:19:32 PM): i ended up knockin out to mj vids
miss feedmekicks (6:19:58 PM): how
SPIC(6:20:30 PM): dha tveee like all dha musik tv channels where playin songs
SPIC (6:20:35 PM): i was watchin vh1
miss feedmekicks (6:20:49 PM): ohhhhhhh
miss feedmekicks (6:20:51 PM): i forgot about tv
miss feedmekicks (6:20:52 PM): lol
SPIC (6:20:55 PM): lol
SPIC (6:21:16 PM): just cus u aint a fan of tv doesnt mean it doesnt exist! lmfao

I dunno if that made you LOL, but when it happened it sure seemed giggle-worthy to me. Anyways, let me type about something with some substance now. LOL.

I don't really know why I don't watch TV, I just don't. I mean, I will if I have to, but I'm not fond of it at all. Like, I just feel like other thigns that I do are more fun to me, I guess. Internet, music, reading, writing, cleaning, ect is all more enjoyable to me than sitting in front of a TV. I don't even catch movies like that. I think I lost my attention span over the years because movies used to be my thing. I like Free Willy & Jersey Girl & I am Sam & Pay It Forward & Selena & Enough & ....that's all I can think of right now. See! That's how much I DON'T dig movies.

...I digress. LOL.

5 comments.:

killxswitchxfever said...

Ahhh so we do have some differences cuz I'm such a movie buff.!! Nd I'm addicted to tv don't ask why lmaooo anyway good post my loveeee
*me-uhhhhh

Anonymous Priss said...

Dopee layout lady.
And unfortunately, for those of us with no life- tv is a necessity smh

Bre.zDreamer said...

man....tv is becoming worse lately... dunno whats up. but i havent been watching too much of it. i feel like watching movies right now tho...

Keys. said...

i mainly only turn it on to fall aslepe to lol i used to watch it awayy to much. now mainly only for law & order svu. ha
but damn movies are great! youre insaneee

cool kids are bulletproof. said...

lmao @ you calling them SPIC.